tirsdag 22. mai 2012

Babyshower

Da vi begynte med husbygging, syntes vi at det passet fint å planlegge vårt avkoms ankomst til etter husovertakelsen. Gleden var kjempestor da det viste seg at min venninne, Marie, venter baby 4 uker før oss! Det blir herlig å ha trillekompis i det året som kommer! Og i går kveld fikk vi oss en kjempeoverraskelse. Vi skulle møtes hos Tone til kveldsmat med de faste fire - jeg, Tone, Marie og Kjersti. Overraskelsen var virkelig helt enorm da jeg og Marie oppdaget at våre mødre kom trippende inn i stua til Tone, med min søster, Maries tante og søskenbarn og flere venninner av oss på slep! Vi ble nok like stumme og forbausa, og jeg kan slett ikke huske særlig mye annet enn at jeg tenkte at det var forferdelig merkelig at mamma var der! Men det ble en fantastisk morsom kveld, med lekker salat på menyen, barnevognkake, gavedryss og bleiekake! Når sjokket hadde lagt seg klarte vi virkelig å nyte den gjennomførte, amerikanske babyshowerkvelden som det ble!

Fine folk på babyshower

Det ble fyrverkeri i stua


Fantastisk fin barnevognkake, som Kjersti hadde laga












Så sto Tone og Kjersti der med to bleiekaker. De hadde de laga av 4 pakker bleier pr kake, og de var pynta med smokker, flasker, bamser og tepper

Rett og slett flotte kunstverk!

Vi ble kjempeglade!





 



Denne står nå til pynt i stua vår, og vi er svært lite stressa med å kjøpe inn bleier!


Marie har 2 1/2 uker igjen til termin, og jeg har 6 1/2 uker igjen
Tenk å være så heldig, å få slik en flott overraskelse! Vi fikk veldig fine gaver, og bare selve opplevelsen med skikkelig gjennomført babyshower var helt fantastisk! Tusen, tusen takk til de flotte menneskene våre!

Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar